“VI SIKRER EN VISUEL KONTINUITET I VIRKSOMHEDENS BRAND”.
I 2019 kom Hairlust til os med ønsket om at få et mere professionelt look på deres brand. Tidligere stod de selv for det meste af billedsiden, og siden 2019 har vi løftet den visuelle side af deres branding, gennem en bred vifte af fotoopgaver, herunder kampagnebilleder og video, SOME-content og packshots.
Hairlust ønsker at overlade fotoproduktionerne til os, så de kan konvertere deres tid til andet mere givende for forretningen. De sender os derfor et brief/moodboard, og så skyder vi eksklusive billeder og video, der udtrykker det budskab.
“Med grim studie får du hele den visuelt eksklusive pakke, der vækster din virksomhed.”
VORES SERVICE
-
Lækre modelbilleder der sparker ***. En cocktail af flotte kampagnebilleder og kampagnevideo giver mere værdi, da billeder og video samme tid, sparer jer for penge og I vil modtage mere content.
-
Hairlust sender os produkter og et inspirationsbrief på forhånd, og indenfor denne ramme er vi kreative. Vores full-service ydelse gør det muligt for os at skabe Hairlusts fulde visuelle identitet. Det giver stor værdi til samarbejdet, så vi løser opgaven, uden Hairlust er til stede, da vi får stor forståelse for forretningen, brandet og dets værdier. Til et SOME-dagsshoot skyder vi content ca. 6 timer og redigerer de sidste 2 timer. Det giver ca. 15 unikke billeder/video.
-
Louise agerer in-house model og håndmodel på SOME-content. Det giver Hairlust smukke billeder af produktet i brug, tekstur-content, GIFS og videomateriale, hvor produktet vises i brug.
-
Vi skyder kampagnebilleder og video i Grim Fotostudie, som har en flytbar bruser. Det vil sige, vi kan skyde bad-scener på samme farve baggrund, som resten af kampagnen.
-
Vi finder modeller til Hairlust, da Hairlust ikke ønsker at bruge modelbureau. Vi samler således et større og større kartotek af modeller, at vælge imellem.
-
Når Hairlust launcher nye produkter, har de forinden sendt produkter til os, som vi skyder packshots af på hvid baggrund. Det giver packshots i samme stil som resten af hjemmesiden, hvilket øger virksomhedens brandawareness, øger brugerinteraktionen og holder dig top of mind hos målgruppen.